Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

Kadın hastalıkları ve doğum uzmanı Op. Dr. İsmet Yıldırım Gülhane Askeri Tıp Akademisi’n den 1990 yılında mezun olmuş, çeşitli sağlık kuruluşlarında görev yaptıktan sonra 1998 yılında kendi özel muayenehanesinde hizmet vermeye başlamıştır. Çamlık/Bakırköy’de Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olarak sağlık hizmeti sunmaya devam eden Op. Dr. İsmet Yıldırım, tecrübesi ve hastalarına olan yaklaşımı ile ön plana çıkıyor.

Özellikle kürtaj gibi sağlık hizmetlerinde deneyim çok büyük önem taşıyor. Kadın hastalıkları ve doğum uzmanı Op. Dr. İsmet Yıldırım, klinik ortamda kürtaj işlemi gerçekleştiren hekimlerden biridir. İstanbul başta olmak üzere pek çok kentte kürtaj fiyatları merak ediliyor ancak bu konuda net bir rakamdan söz etmek yanıltıcı olabilir. Çünkü hastanın durumu, tercih edilecek teknik gibi faktörlere bağlı olarak kürtaj fiyatları değişkenlik gösterebilir.

Deneyimin büyük önem taşıdığı alanlardan biri de hafta hafta gebelik takibioluyor. Sağlıklı bir gebelik süreci geçirilmesi için anne adaylarının mutlaka düzenli olarak kontrole gitmesi gerekir. Böylece hafta hafta gebelik takibi yapılabilir ve herhangi bir sorun olması durumunda erken tanı ile müdahale gerçekleştirilebilir. Bebek sahibi olmak isteyen çiftler tüp bebek uygulamalarından da faydalanabilir. Günümüzde tüp bebek işlemi ile anne/baba olan çift sayısı oldukça fazladır.

Kadınlar için jinekolojik muayene çok büyük önem taşıyor. Çeşitli hastalıkların önlenmesi, erken tanı konması gibi konular düşünüldüğünde, asla ihmal edilmemesi gereken jinekolojik muayene önemini daha net bir şekilde ortaya koyabiliyor. Özellikle rahim ağzı kanseri gibi ciddi rahatsızlıklarda erken tanı çok önemlidir. Çünkü rahim ağzı kanseri erken tanı durumunda daha kolay tedavi edilebilir. Kanser taraması için de smear testi yaptırılması gerekiyor. Yapılan jinekolojik muayene esnasında simir testi için gerekli numune kolaylıkla alınabiliyor.

Op. Dr. İsmet Yıldırım genital estetik alanında da başarısını kanıtlamış isimler arasında yer alıyor. Son yıllarda daha fazla talep gören labioplasti ya da vajinoplasti işlemleri için hemen randevu alabilirsiniz. Yaşanan bazı sorunlardan kurtulmayı da sağlayan genital estetik işlemler de Op. Dr. İsmet Yıldırım tarafından klinik ortamda, hastaya en uygun tekniklerle gerçekleştiriliyor. Bu sayede labioplasti ya da vajinoplasti gibi operasyonların ardından konforlu bir iyileşme süreci yaşanabiliyor.

Çok kısa bir sürede tamamlanan kızlık zarı dikimi işlemi için de randevu talebinde bulunabilirsiniz. Geçici ya da kalıcı kızlık zarı dikimi işlemi dakikalar içerisinde tamamlanıyor. Ayrıca kızlık zarı dikimi fiyatları gayet makul rakamlara tekabül ediyor. Muayene sonrasında kızlık zarı dikimi fiyatları hakkında tarafınıza bilgi iletiliyor.

Menopoz ve kısırlık tedavileri için de kadın hastalıkları ve doğum uzmanı Op. Dr. İsmet Yıldırım tarafından sunulan sağlık hizmetinden faydalanabilirsiniz. İstanbul’da kolaylıkla ulaşım sağlayabileceğiniz muayenehanenin adres ve telefon bilgisine “iletişim” sayfasından ulaşabilirsiniz.